onsdag den 30. maj 2012

VIND et abonnement på COVER KIDS hos elle belle.


Hos elle belle har du nu chancen for at vinde et ½ års abbonnement
 på magasinet COVER KIDS.

For at være med i konkurrencen om den fine præmie skal du -

- Skrive en kommentar, evt. med mail add. så vi kan nå dig, på indlægget her.
- "Synes godt om" elle belle på facebook og dele vores konkurrence på din facebook væg

(...er du ikke facebook bruger, kan du tilmelde dig bloggen som fast læser og lægge en kommentar og på den måde deltage i konkurrencen...)

Du finder elle belles facebook side ved at klikke her...
Vi trækker en vinder på søndag d. 3 juni.

Du er meget velkommen til at tilmelde dig som fast læser på bloggen, det bliver vi rigtigt glade for!

Du kan også tilmelde dig vores blog via mail, ved at indtaste din mail adresse i feltet under "faste læsere"...

Magasinet Cover Kids er nytænkende indenfor deres felt. De inspirerer læserne med de smukkeste billeder på et meget højt æstetisk niveau, ligesom de også skriver fine og spændende artikler om livet med børn.

I magasinerne er der altid faste modereportager, som magasinet selv laver. Shane Bronx fortæller gode historier med sine sjove og finurlige figurer, der er madopskrifter, indretning og interiør, ideer til kreative aktiviteter med børn, mode for mødre, shopping tips og mange andre fine ting.

Du kan få et lille sneak peek på billederne herunder....








108 kommentarer:

  1. Øv at man kun kan deltage som facebook bruger :-(

    SvarSlet
  2. Superprinssese-
    Vi har lavet en indskudt bemærkning, så også de der ikke bruger fb kan være med.. Læg bot en kommentar og meld dig som fast læser,så er du med i puljen.. :)

    SvarSlet
  3. Super - tusind tak :-)
    Jeg er fast læser og vil gerne deltage i konkurrencen

    SvarSlet
  4. Jeg æsker jeres konkurrencer. Håber jeg vinder :)
    Skyum_larsen @hotmail.com

    SvarSlet
  5. Katrine Gunnersen30. maj 2012 kl. 11.08

    Super:=) Der er delt
    Trinsling@forum.dk
    mvh Katrine Frisgaard Gunnersen

    SvarSlet
  6. Jeg er fast læser på bloggen og med på facebook..
    Vil meget gerne deltage i konkurrencen om at vinde den fine give away

    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  7. Dejlig præmie som jeg vil elske at vinde. Deler også på Facebook

    Mettekvestergaard@mail.dk

    SvarSlet
  8. SKØN præmie - Vil meget gerne deltage i den fine Give Away...

    tanjadyg@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg er helt klart med! Elsker det magasin. Smutter straks på facebook og deler :-)
    Kh Louise
    dollsdarlings@gmail.com

    SvarSlet
  10. Yeeeeah! jeg er så meget med!

    trine_e@ofir.dk

    SvarSlet
  11. Lige noget for kæresten - og måske mig :-)

    SvarSlet
  12. Jeg krydser hvad krydses kan :-)

    kh
    Trine

    SvarSlet
  13. Håber virkelig det bliver mig - elsker det blad!

    Kh Mille

    SvarSlet
  14. Fine konkurrence, her er jeg med da:-)

    SvarSlet
  15. Ej hvor jeg håber at være den heldige...:) Kunne være så lækkert.

    SvarSlet
  16. Oh yes, der er skam delt, og tilmeldt bloggen:)

    Mvh

    Rikke Bisgård Sørensen

    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  17. Jeg er blevet fast læser og ville da elske lidt ekstra, lækkert at læse i på stranden til sommer... :)
    (7-9-13!)

    SvarSlet
  18. Jeg er fast inventar på facebook :0) og læser her på bloggen.

    Lækker give away. skøn læsning.

    Gitte Nielsen
    lumber_love78@yahoo.com

    SvarSlet
  19. KOmmenteret - liket -- og delt ;)
    Dejlig dejlig Giveaway

    SvarSlet
  20. Lækker konkurence, deler fluks på facebook ;)

    Camillalund@forum.dk

    SvarSlet
  21. Jeg har meldt mig som fast læser, og ville elske at få de lækre magasiner herhjem:-)

    SvarSlet
  22. Gid som..... :-)) Det vil være dejlig barselslæsning :-)
    Deler også på FB...
    B_poerksen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Lækkert magasin og lækker blog. Går straks ind og liker og deler på facebook.
    Mvh. Sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  24. JEg er meget gerne med! mariannething@gmail.com
    Sommerhilsner Marianne

    SvarSlet
  25. Jeg er også fast læser og krydser fingre for at det bliver mig som bliver den heldige vinder.
    Smilyen@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Det vil jeg da gerne vinde! Kh Katja
    richard.katja@mail.dk

    SvarSlet
  27. Elsker det blad, så håber jeg vinder. Super flot præmie.

    KH Rie
    rie_ravnholdt@jubii.dk

    SvarSlet
  28. jeg vil også gerne være med.

    SvarSlet
  29. Skøn præmie! Den vinder jeg da med glæde ;-)

    SvarSlet
  30. Lækker give away! karenbjerregaard79@gmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg vil også mægtig gerne være med... Jeg er fast læser af magasinet, men det ville da være SKØNT at vinde ½ års abonnement, så det bliver leveret i postkassen:-)

    SvarSlet
  32. Jeg kender ikke bladet, men det ser meget inspirerende ud, udfra billederne her. Jeg er med!

    SvarSlet
  33. Jeg vil elske at vinde et halvt års abonnement på cover kids! Jeg syntes det er et super fedt blad, jeg elsker at det ikke er som de andre forældre blade! Det er fedt at det ikke kun handler om børn og at man ikke behøver at have konerøv bare fordi man er mor;-)

    SvarSlet
  34. jeg vil gerne vinde
    baggertine1@gmail.com

    SvarSlet
  35. Åh, hvilken herlig give-away! Jeg vil selvfølgelig gerne vinde!
    Maria_ha83@yahoo.com

    SvarSlet
  36. Mejse ville blive SÅ lykkelig! jesperpmail @ gmail.dk

    SvarSlet
  37. Mmm lækkert blad. Og tillykke med jeres fine blog! Jeg er med.
    diiitte@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg er ret så meget med!
    (pia-baek@hotmail.com)

    SvarSlet
  39. Jeg er stor fan af magasinet, det ville være kanon at få det i postkassen :-)
    /Camilla (camillagormsendk@hotmail.com)

    SvarSlet
  40. Håber jeg vinder, elsker cover kids! Er fast læser og melder mig lige til på facebook.

    Mvh
    Mai-Britt
    maibritttnollin@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg er fast læser og vil meget gerne deltage

    Mvh. svips (svips85@gmail.com)

    SvarSlet
  42. Iiih sådan et dejligt blad vil jeg da rigtig gerne vinde et abonnement på.....

    Mvh Pernille

    panilse@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg melder mig til det ene og andet sted i hobetal og krydser fingre for at jeg kan rende med den fine gave :-).

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  44. Super god giwe away! Melder mig alle steder ;)

    nicolinepersson@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Fantastisk ide med abonement... Er med både her og der for herhjemme er vi kæmpe fans af bladet.

    hilser fra

    Hoensering@gamil.com

    SvarSlet
  46. Vil rigtig gerne deltage i konkurrencen :-)

    pernille.bentsen@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Im in :))))))

    kontakt.hs@gmail.com

    SvarSlet
  48. er fast læser herinde :) og vil gerne deltage, jeg eeeeeeelsker Cover Kids i forvejen, så et abonnement, ville være top dollar!

    www.triumfattfinnastill.blogspot.com

    SvarSlet
  49. Lækker giveaway! Krydser fingre...

    Kristine_sander@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Jeg er med :) Tænk hvis man vandt !!
    Zinckchristina@gmail.com

    SvarSlet
  51. Super lækker gevinst, jeg er med!

    tina.sigsgaard@gmail.com

    SvarSlet
  52. Uh det vil jeg gerne vinde! marieeli@gmail.com

    SvarSlet
  53. Fedt, jeg skal da være med!
    KH Mia

    SvarSlet
  54. Uhh det ville jeg bare blive sååå glad for :o)

    sandie.bannergaard@gmail.com

    SvarSlet
  55. Cover kids er et super blad som jeg ville elske at vinde et abonnement på:-) Deler også på fb selvfølgelig! Ha en rigtig dejlig sommer:-)

    pernillekristensen74@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Lækker konkurrence!
    Tineroenberg@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg deltager også gerne i den fine konkurrence:-)

    SvarSlet
  58. Jeg krydser fingre igen, da jeg rigtig gerne vil have bladet i min postkasse hver måned. :)

    SvarSlet
  59. Jette S Rasmussen31. maj 2012 kl. 22.52

    uh jeg er os med - lækker konkurrence :-)

    SvarSlet
  60. Ihh det kunne være skønt for en fast læser - eeeelsker jeres butik og blog !
    Smutter fluks ind omkring FB og deler :)

    aviaja_anita@hotmail.com

    Go' dag !!
    Hilsen Anita

    SvarSlet
  61. Haps, jeg er da helt sikkert med i denne smækre konkurrence -kan lige se mig ligge i haven (i solskin) med bladet, arhhh...
    Smil fra Pia
    skatterenshyggekrog@gmail.com

    SvarSlet
  62. jeg er også med, er fast læser her (har ikke fb)

    SvarSlet
  63. Jeg er med på facebook :-)

    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Ville være skønt med lidt hygge læsning når man går hjemme. :-)

    maria, mikkelogmaria@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Det kunne jeg da bare rigtig godt tænke mig at vinde;0)
    Karinhave@msn.com

    SvarSlet
  66. Jeg vil gerne vinde!!!

    helleras@hotmail.com

    SvarSlet
  67. KOmmenteret, linket og delt,skøn præmie:-) Hilsen Mette, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  68. Haps haps haps! Lækkert magasin som gerne måtte ligge i min postkasse :)

    SvarSlet
  69. lækker præmie, og ville nyde at vinde, som fast læser både her og på facebook

    glædelig sommer

    hilsen Pia Hansen

    SvarSlet
  70. Skøn præmie - der er delt til venner og bekendte

    SvarSlet
  71. fed præmie

    hilsen <dorte hjorth
    d.hjorth@esenet.dk

    SvarSlet
  72. ♥♥ Deler meget gerne med alle og håber så inderligt at være den heldige der vinder ♥♥ God Weekend ♥♥
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  73. Skøn give-away! Fantastisk magasin!!!! Mvh Anne, anne.kalma@gmail.com

    SvarSlet
  74. Jeg kan rigtig godt bruge sådan en rigtig god gang læsestof....

    SvarSlet
  75. Jeg vil super gerne vinde denne skønne give-away med Cover kids...mejdahl09@live.dk

    SvarSlet
  76. ih! det er en lækker give-away, deltager gerne :)linker på min blog ;)

    SvarSlet
  77. Det gad jeg godt at vinde :-) Deltager og har liked og delt på fb.

    SvarSlet
  78. Jeg vil da gerne vinde :D
    Juliestuhr@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er blevet fast læser på bloggen.

      Slet
  79. Jeg er helt klart med på at vinde ;o)
    Jeg har meldt mig som fast læser også .
    Hilsner Mette

    SvarSlet
  80. Med fem unger i alle aldre, må det være alletiders læsning til sommerferien :)

    Charlotte, charlotteskunst@gmail.com

    SvarSlet
  81. Jøps - jeg er med. Det er det fineste blad, og jeg ville elske et abonnement!

    Ha' en helt fantastisk dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  82. Synes det er sådan et lækkert og nytænkende magasin, så håber virkelig meget at vinde. Og hopper straks videre til Facebook :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm, linket til FB i indlægget virker ikke og jeg kan ikke finde noget på FB, når jeg søger på Elle Belle?? Men jeg er fast læser, så håber stadig jeg kan deltage?

      Slet
    2. Nu fandt jeg jer på FB også ;)

      Slet
  83. Mor til 3, tenna2. juni 2012 kl. 12.17

    Vil så gerne vinde dette fede blad.
    Tennastockfleth@mail.dk

    SvarSlet
  84. Jeg vil meget gerne være med!
    Deler på Facebook og er blevet fast læser :)
    Krydser finger :)

    SvarSlet
  85. Jeg er med
    mvh
    Kirsten Aakerman
    Sandager 17
    4330 Hvalsø

    SvarSlet
  86. kom til at skrive adresse istedet for mail så den kommer her
    mvh Kirsten Aakerman
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Jeg vil meget gerne vinde- det et et lækkert blad!:)

    Kh tanjatvedergaard@gmail.com

    SvarSlet
  88. Lyder alletiders.. Det vil jeg sørme gerne vinde.. har delt linket og krydser nu fingre for at vinde..
    Smil M (maria_ranch@hotmail.com)

    SvarSlet
  89. Ihh vil elske at vinde en præmie med yndlingsmagasinet!
    Louisealbrekt@gmail.com

    SvarSlet
  90. Vil da så gerne vinde..
    cssmykker@gmail.com
    fast læser, syntes om og delt på face..
    Kh Camilla

    SvarSlet
  91. Helene Braüner Bisgaard2. juni 2012 kl. 23.48

    Uh, elsker allerede Cover Kids, så jeg vil rigtig gerne vinde et abonnement! Deler på facebook!

    Mvh. Helene Braüner Bisgaard
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  92. Mon jeg kan nå det? Delt på fb :-)

    Mvh Karen karenbjerregaard79@gmail.com

    SvarSlet
  93. Her på falderebet vil jeg så gerne nå at deltage i konkurrencen.
    Har længe været medlem af FB siden, og delt der :-9

    Venligst Betina Juhl Yde (betinayde@yahoo.com

    SvarSlet
  94. Mon også jeg kan nå det

    SvarSlet
  95. Kunne være skønt at vinde!

    dortheamby@gmail.com

    SvarSlet
  96. Det vil skabe stor glæder herhjemme :)
    x
    Margit
    margit.rosenaa(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  97. Vil elske at vinde 1/2 år med et skønt blad.
    mailadressen er jesper@kiwihus.dk
    Kram Trine

    SvarSlet

Tusinde tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar, det betyder meget for os.....